Alla inlägg den 7 september 2012

Av Sarah Moström - 7 september 2012 16:13

Asså seriöst. nu har jag läst en del statusar på fb. här. kamrat. bdb ( dayviewes) osv och blir så trött på alla som skriver"jag älskade dig! Hur kunde du göra så mot mig. trodde det var typ du och jag för alltid. gilla/komentera om du hatar att folk lämnar dig." osv. Och dom är typ 13 år gammla! jag förstår ju att det gör ont att förlora nån men du e 13! vem var din kille? en P12 eller? hjälp. oxå när jag såg lillsyrran va inne på...vad hette det... MOVIESTARPLANET... hette det, så  hade hon en " kille" där, och dom sa att dom älskade varandra, gjorde videos, sa förlåt osv, när dom inte ens har träffat personen i verkliga livet.  Det gör mig sur.

Lite annat. Nyss köpt nya skor, från Reebook! :D helt underbara att gå i. bilder kan ni få lite senare. ;) ( ingen telefon) tog fem minuter att hitta dom och billiga var dom med. 499.kr :D
Träffade Limpan på stan. väldigt trevlig kille. Träffade också Min kompis Jeantette. ^^
Ha en bra dag.
Puss på er Homies ;D

Av Sarah Moström - 7 september 2012 12:37

Tjaba! Dricker Monster, Myser med mina två underbara svarta katter, äter kalla kötbullar. :s och Tittar på Lite PeeewdiePieeee!! :D en av dom bästa LP:arna ;) Tobuscus bla, e oxå bra. =D <3  kollar på "Too The Moon" och jag insåg inte att Dr Rosalene där var svart. sett den serien ett tag men har inte haft tid. han har redan av slutat serien, och har börjat på en ny som hette... vad hette den... THE WALKING DEAD! hette den. ;) Han spelar oxå med "Cry" Som har en jätte gullig röst och ett underbart skratt. ;) Om du inte vet något om Pewdiepie så kan du fråga. :S  Subscriba på han <3

Kom nyss hem från skolan, och min startsida på datorn e ju MSN. Då såg jag något att det fulaste bilarna jag sett ( jag älskar saker som har en motor helt enkelt =D )  och några av dom läskigaste miss bildongarna på djur jag har sett. en stackars liten kattunge som hade ett stort öga och som dog :'( En väldigt cool liten sköldpadda med två helt perfekta huvud. ;)

Lite Nyheter. Just nu: En dödlig jordbävning i Kina. runt ett 50-tal döda och 100 000 hemlösa efter skalvet.
Man ska visst inte ha sex på dansgolvet enligt Aftonbladet...
Mirre van Robinsson. Jag hejade Självklart från början på Leif(!!!) och blev väldigt arg och ledsen då han blev diskvalitiserad. :'( Menn sedan hejade jag på Robban. ;) Grattis till honom för att ha salgit rekordet. <3  Och "folket" blev "rasande på det. En läsar storm enligt Aftonbladet igen.. men jag tror igentligen att folket inte bryr sig.  Men jag tycker endå att det e fel att dom försökta ta segern från henne. :/

Músik.
Min mp3 har fucka sig så jag kan inte lyssna på musik längre, och jag klarar inte skolan utan musik. (!!!!!!!!!!!!)
har inte så mke att säga om det. Har ingen telefon så jag kommer inte kunna lägga upp bilder på ett tag. ;)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards