Direktlänk till inlägg 6 september 2012

Hej! Inledning av min nya Blogg =D

Av Sarah Moström - 6 september 2012 20:21

  Hej det e jag som e YourUppdate. Mitt namn har att göra med att jag kommer "updatera"er om Musik, Lite KändisNytt. Lite nytt på youtube och några som är "stora där" och lite mer. Så klart kommer jag att berätta lite om vad som har hänt i mitt liv oxå ^^.


Jag kan börja med att säga att jag inte kommer att skriva jätte långa texter som tar en evighet att läsa, utan bara kommer skriva det som behövs för att ni ska fatta vad jag pratar om ^^.


Jag är en allmänt glad och trevlig tjej. lite blyg om vi träffas första gången, men några av mina bästa kompisar vet att jag e bokstavligt talat Galen! x)


Det e bara att ställa frågor till mig om ni undrar något. =D
 ("spamma" gärna inte mina bloggar typ som " om du sätter denna status ¨på fem andra bloggar så..." bla bla bla. ok? tack jätte bra =D)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah Moström - 8 september 2012 10:00

Fått nya skor! Njuter av min Ben  Jerry's och tittar på pewdie and cry =D kan det bli bättre? Jo det kan det! Den Otroliga känslan då man tar på sig ett par byxer som var för små för ett tag sedan och som passar perfect nu :D   ...

Av Sarah Moström - 7 september 2012 16:13

Asså seriöst. nu har jag läst en del statusar på fb. här. kamrat. bdb ( dayviewes) osv och blir så trött på alla som skriver"jag älskade dig! Hur kunde du göra så mot mig. trodde det var typ du och jag för alltid. gilla/komentera om du hatar att folk...

Av Sarah Moström - 7 september 2012 12:37

Tjaba! Dricker Monster, Myser med mina två underbara svarta katter, äter kalla kötbullar. :s och Tittar på Lite PeeewdiePieeee!! :D en av dom bästa LP:arna ;) Tobuscus bla, e oxå bra. =D <3  kollar på "Too The Moon" och jag insåg inte att Dr Rosal...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards